Citylight
Osvětlené nosiče venkovních reklam
Co vše se skrývá pod názvem citylight? Je to název pro nosiče venkovních reklam, které bývají obvykle osvětlené a zasazené do země. Velikost takového reklamního nosiče bývá 1,185 x 1,75 m. Může být jednostranný i oboustranný. Některé nosiče mají převíjející plátno, ve kterém se mění více reklam za sebou. Reklamní nosič citylight je většinou podsvícený a bývá umístěný na frekventovaných místech. Většinou to bývají nákupní centra, autobusové zastávky, vlakové zastávky, rušné ulice, pěší zóny nebo čekárny. Zkrátka tam, kde se vyskytuje mnoho lidí.
Využití Citylightů
Výhody nosičů Citylight
Tyto nosiče jsou vhodné jak pro krátkodobé tak pro dlouhodobé kampaně. Je na ně možné umístit i více informací. Výhodou také je, že reklama působí nepřetržitě a zákazník tuto reklamu nemůže vypnout ani vyhodit. Je to jedna z nejlevnějších možností reklamy. Při umístění na specifickém místě (před obchodem s hračkami) poskytuje i poměrně dobrou možnost cílení. Je vhodný pro brandové kampaně. Dají se na ně napsat nejdůležitější prodejní argumenty.
Nevýhody nosičů Citylight
A jaké nevýhody má takový reklamní nosič? Nevýhodou může být krátká doba působení a vyšší cena. Pokud není umístěný na autobusové zastávce, lidé většinou nebudou mít čas se reklamou zabývat delší dobu. Citylight působí pouze grafikou. Není většinou vhodný pro prodejní kampaně.
Jak na Citylight reklamy?
Důležité je se zaměřit na vaše očekávání, co vám má taková reklama přinést. Je to přilákání více zákazníků? Nebo už lidé o vaší značce ví a chcete jen rozšířit novou službu nebo produkt? Zkuste si stanovit cíle, rozpočet a vše naplánovat. Poté bude mnohem jednodušší si vybrat způsob reklamy. Vhodné mohou být city lighty pro prodejnu, která je poblíž zastávky. Prostě čekáte na autobus a vidíte, že za rohem je možnost nakoupit něco, co zrovna potřebujete.
Základem pro úspěšný CityLight je mít dobře zpracovanou grafiku, většinou se za tímto účelem oslovují grafická studia. Myšlenka musí být jasná a jednoduše pochopitelná.
Základem pro úspěšný CityLight je mít dobře zpracovanou grafiku, většinou se za tímto účelem oslovují grafická studia. Myšlenka musí být jasná a jednoduše pochopitelná.
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.