Merchandising
SPRÁVNÉ UMÍSTĚNÍ ZBOŽÍ
Merchandising zajišťuje, že správné produkty jsou vystaveny na odpovídajícím místě, ve správném načasování a za ceny, za kterou budou nakoupeny. Patří k jednomu z nejdůležitějších prvků v boji o zákazníka. Jeho součástí je např.: umístění zboží v regálech, péče o místo prodeje aj. Merchendising je jedním z marketingových nástrojů. S nastavením merchendisingu pomáhají reklamní agentury. Jako merchendiser se označuje přímo pracovník, který se zabývá touto péčí o zboží.
Merchandising řadíme mezi kanály podpory prodeje. Zahrnuje celou řadu aktivit. Důležité je rozhodování na základě analýz a testování (změna umístění výrobků apod.).
Merchandising řadíme mezi kanály podpory prodeje. Zahrnuje celou řadu aktivit. Důležité je rozhodování na základě analýz a testování (změna umístění výrobků apod.).
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.