Shelf stopper



upoutávka na zboží v hypermarketech

Shelf stopper je formát in-store reklam. Je označován jako nejpoužívanější upoutávka na zboží v nákupních centrech. Je to tedy reklama, která je umístěna na regálech kolmo nebo svisle do uličky. Jedná se o úzký pruh papíru, kartonu nebo umělé hmoty.

Díky umístění shelf stopperu na regál je druh zboží rozlišitelný i z větší dálky. Mnoho značek dodává shelf stopper ve svých brandových barvách, aby si jich zákazníci lépe všimli, nebo s USP (prodejním argumentem), claimem nebo sloganem značky apod.

Dobrý shelf stopper by měl být v rámci své grafiky jednoznačně spojený se značkou, dobře rozpoznatelný, měl by být dobře vidět a mít jasné reklamní sdělení. Návrh designu shelf stopperů dělají grafická studia a o tisk se zase starají reklamní agentury. Často slouží jen k propagaci konkrétní akce či slevy. Důležité je dopředu znát možné ukotvení shelf stopperu a jeho konkrétní účel. 





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost