Ivana Poláčková
offline kampaně
Ivana Poláčková vystudovala marketing na Univerzitě Tomáše Bati. 17 let pracovala v médiích na různých pozicích, dnes tyto zkušenosti úročí jako poradce pro offline kampaně v rámci marketingových plánů. O offline ví prakticky všechno - doporučí nejlepší média, způsob objednání, spočítá možný zásah, řekne vám, jaký spot máte mít v rádiu a proč, nebo jaký časopis zvolit či co se hodí na billboard. V naší marketingové agentuře figuruje od začátku.
Poslední absolvované kurzy a školení:
Rétorika s doc. Mgr. Václavem Martincem, Rétor institut (2016)
Adobe, Photoshop, InDesign (2021)
Social media specialist (FCB, IG, LI, YT), primakurzyonline.cz (2022)
Canva pro začátečníky, Bartoňová (2022)
Vzdělání:
Univerzita Tomáše Bati - Marketing - Mgr. (2021)
Rétorika s doc. Mgr. Václavem Martincem, Rétor institut (2016)
Adobe, Photoshop, InDesign (2021)
Social media specialist (FCB, IG, LI, YT), primakurzyonline.cz (2022)
Canva pro začátečníky, Bartoňová (2022)
Vzdělání:
Univerzita Tomáše Bati - Marketing - Mgr. (2021)
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.