CO VÁM PŘINESE MARKETINGOVÝ AUDIT?
Hodina pravdy - marketingový audit
Cílem auditu obchodních aktivit je popsat, které věci můžete zlepšit. Nevyhazuje vaše firma peníze z okna? Máte vhodně vybrané marketingové kanály? Občas se ukáže, že drobné přelití investice z jedné části do druhé může vést k výrazně vyšším tržbám. Možná jen nepoužíváte úplně vhodný typ oslovení klientů, kteří tak nereagují na jinak dobře nastavenou reklamu. Sledujeme trendy v oblasti reklamy. Marketing vidíme jako komplex aktivit, nikoliv jako jednotlivé marketingové kanály nebo reklamní kampaně. Touto optikou přistupujeme i k auditům.
Na které otázky odpoví marketingový audit?
• Máte správně nastavené PPC reklamy?
• Používáte vhodné marketingové kanály?
• Komunikujete se svými zákazníky správně?
• Využíváte efektivně potenciál sociálních sítí?
• Je váš web dohledatelný na správná klíčová slova?
• Máte funkční marketingový plán a efektivní rozpočet?
• Používáte vhodné marketingové kanály?
• Komunikujete se svými zákazníky správně?
• Využíváte efektivně potenciál sociálních sítí?
• Je váš web dohledatelný na správná klíčová slova?
• Máte funkční marketingový plán a efektivní rozpočet?
Proč si vybrat právě naši marketingovou agenturu?
• Zpracovali jsme audit pro více než 50 firem.
• Spolupracovali jsme na více než 160 projektech.
• Pro každou oblast máme marketingového specialistu.
• Sledujeme trendy v oblasti reklamy.
• Na marketing nahlížíme komplexně.
• Nabízíme nezávaznou konzultaci zdarma.
• Spolupracovali jsme na více než 160 projektech.
• Pro každou oblast máme marketingového specialistu.
• Sledujeme trendy v oblasti reklamy.
• Na marketing nahlížíme komplexně.
• Nabízíme nezávaznou konzultaci zdarma.
JAK PŘI AUDITU REKLAMNÍCH AKTIVIT POSTUPUJEME?
Na začátku si dáme nezávaznou schůzku, během které od vás zjistíme co nejvíce detailů, abychom mohli odhadnout časovou náročnost auditu. Následně pro vás sestavíme cenový návrh, který s vámi projdeme. Vy se poté rozhodnete, zda audit budete chtít od nás nebo od někoho jiného. Řekneme vám, které přístupy a data potřebujeme. Za samozřejmost bereme podpis mlčenlivosti o veškerých citlivých datech. Kampaně projdou naši marketingoví specialisté, podíváme se také na váš marketingový rozpočet a veškeré výsledky. Cílem auditu je shrnout všechny reklamní aktivity, popsat jejich výsledky a ukázat možnosti pro zlepšení a vyšší efektivitu vašeho reklamního rozpočtu. Audit reklam může mít mnoho výstupů. V prvé řadě záleží na cíli auditu a také na kanálech a rozpočtu, které využíváte.
Kolik stojí marketingový audit?
Cena závisí na mnoha faktorech - počet kampaní, celkový rozpočet, počet využívaných kanálů a samozřejmě i na cíli, který na něj kladete. Vše s vámi rádi probereme na nezávazné schůzce. Po ní předložíme cenový návrh auditu. A kdy je pro audit reklam ten pravý čas? Právě teď... Čím dříve ho pro vás zpracujeme, tím rychleji budou vaše reklamy správně nastaveny.
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.