GOOGLE ADS A SPRÁVA PPC KAMPANÍ



Reklama na Googlu

Google je nejpoužívanější internetový vyhledávač současnosti. Patrně neznáte nikoho, kdo by alespoň přibližně netušil, co Google je. Naleznete jen minimum firem, které nepotřebují být vidět zrovna ve výsledcích vyhledávání na Googlu. Jako certifikovaní Google partneři vaše PPC reklamy nastavíme a optimalizujeme tak, aby přinesly co nejlepší tržby. Optimální je zapojení těchto reklam do marketingové strategie vaší firmy, aby byl marketingový mix co nejucelenější a působil synergicky. Každý měsíc od nás obdržíte podrobný report s výsledky. Budete tak přesně vědět, kolik do reklamy dáváte a co vám přinesla. Spočítat PNO (podíl nákladů na obratu) bude velice jednoduché.


Jak být vidět na Googlu?

Jistě chcete být ve výsledcích vyhledávání na co nejvyšších pozicích. Jednou z možností je samozřejmě optimalizace stránek pro vyhledávače. Druhou je placená reklama na Googlu ve vyhledávací síti. K nastavení marketingových kampaní na Googlu se používá nástroj Google Ads (dříve Adwords). Následně můžeme oslovit návštěvníky vašeho webu remarketingovou kampaní.


Jak funguje remarketing?
Remarketing oslovuje zpětně návštěvníky vašeho webu.


PRO KOHO JE VHODNÁ REKLAMA NA GOOGLE ADS?

Google Ads se hodí jak pro malá podnikání, tak pro velké firmy, které chtějí podpořit svoji viditelnost v online prostředí a získat nové zákazníky. Hodí se jak pro uvádění nových produktů nebo služeb na trh, zvýšení prodejů e-shopů, pro zvýšení návštěvnosti webových stránek i pro zvyšování povědomí o značce. Remarketingové kampaně v Google Ads jsou ideální pro oslovování uživatelů, kteří již navštívili váš web, ale nepodnikli žádnou akci.

JAKÉ JSOU NEJPOUŽÍVANĚJŠÍ KAMPANĚ V GOOGLE ADS?

Reklama ve vyhledávací síti se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání Google. Dá cílit prakticky na cokoliv co vyhledávají uživatelé. Tento typ reklamy je tak ideální pro oslovení uživatelů hledajících produkty, služby nebo lokální podniky. Reklamu je totiž možné cílit nejenom na celé státy, nebo kraje, ale i na malé okruhy v místě vašeho působiště. My vždy vycházíme z analýzy klíčových slov, která nám dopředu napoví, které výrazy uživatelé vyhledávají a kolik bude zhruba stát proklik.

Reklama v obsahové síti zahrnuje širokou škálu webů a aplikací, kde se mohou zobrazovat vaše reklamní bannery, videa nebo nativní reklamy. Tento typ kampaně je skvělý pro budování povědomí o brandu a oslovování cílového publika. Kromě oslovení nových uživatelů je vhodná pro remarketing. Ten se obvykle cílí na uživatele, kteří již byli na webu, ale nenakoupili a snažíme se jim připomenout výhody nákupu u naší společnosti. Nebo uživatelům, kteří opustili košík zobrazíme podobné produkty. Těm, kteří už nakoupili v minulosti můžeme naopak nabídnout novinky, podnítit je k opakovanému nákupu a zvýšit tak CLV (Customer Lifetime Value) - dobu, po kterou u vás zákazník nakupuje.

Reklama v nákupech Google (Shopping Ads) zobrazuje produktové reklamy přímo ve výsledcích vyhledávání Google, včetně fotografie produktu, ceny a názvu obchodu. Tento typ reklamy je ideální pro e-shopy, které chtějí přímo propagovat své produkty a zvýšit prodeje.

DALŠÍ MOŽNOSTI REKLAMY V GOOGLE ADS

Kromě zmíněných kampaní nabízí Google Ads i další možnosti, jako jsou video kampaně na YouTube, kampaně pro mobilní aplikace nebo lokální propagace. Každá kampaň má svůj smysl a cíl. V naší marketingové agentuře vám efektivní strukturu kampaní tak, abychom maximalizovali jejich účinnost a co nejlépe využili váš marketingový rozpočet. 
Cena za reklamu Google Ads se liší podle konkurence, konkrétního trhu a typu kampaně. Vždy můžeme nastavit denní rozpočet, nebo maximální cenu za proklik, a díky tomu máme výdaje za reklamu pod kontrolou. Odpověď na tuto otázku je tedy velmi individuální a vždy je lepší vycházet z vašich cílů, očekávání a možností vašeho rozpočtu. S tím vám velmi rádi pomůžeme.


KOLIK STOJÍ REKLAMA V GOOGLE ADS?

Cena i čas práce je individuální. U malé firmy, která odváží štěrk či písek na staveniště, bývá reklama méně náročná na nastavení i optimalizaci, než u giganta s elektronickým eshopem. Záleží také, zda již máte vytvořeny nástroje jako je Google Ads, Google Analytics nebo Google Search Console, zda jsou správně nastavené, propojené a dalších detailech. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku, na které vše probereme.





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost