SPRÁVA PPC REKLAMY NA SKLIKU
Reklama na Seznamu - Sklik
JAK NEJLÉPE VYUŽÍT REKLAMU NA SKLIKU?
První možností je reklama ve vyhledávání. Ačkoliv Google v tomto odvětví tahá za delší konec, vyhledávání na Seznamu může být v některých případech přínosnější. Anebo může alespoň skvěle doplnit reklamu na Google. Na seznamu vyhledávají uživatelé dříve narození, případně méně technicky zdatní, což hraje do karet určitým typům zboží a služeb.
Další možností je reklama v obsahové síti (bannery a videa). Díky tomu, že Sklik doručuje reklamu zejména na webech skupiny Seznam a dalších kvalitních českých webech, má zobrazení reklamy výrazně vyšší dopad na cílové publikum. Oproti Google Ads tedy neplýtvá rozpočty na tzv. clickbait webech, v mobilních hrách a na jiných nekvalitních nebo zahraničních webech.
PRO KOHO JE VHODNÁ REKLAMA SKLIK?
Sklik je vhodný pro firmy všech velikostí, ani zde není žádný minimální rozpočet. Začít tedy můžete i s poměrně nízkými výdaji za reklamu. Vždy je ale důležité předem definovat vaše očekávání a cíle. Následně navrhneme nejlepší řešení na míru vašemu podnikání. Důležitou podmínkou je cílení na český trh.
SKLIK NEBO GOOGLE ADS?
Google Ads má globální dosah, skvělé analytické nástroje a umí na základě strojového učení vytěžit z dané kampaně maximum. S nižšími rozpočty ale tyto automatizované strategie nefungují tak dobře. Zato Sklik je optimalizovaný pro český trh a může nabídnout lepší cílení na lokální publikum. Sklik je díky nižší konkurenci o něco levnější, což může být výhodou pro menší firmy. Oba systémy podporují různé typy reklamních kampaní, ale Google Ads nabízí širší možnosti jako jsou Performance Max kampaně nebo video kampaně na youtube. Sklik zase nabízí kvalitní obsahovou síť, speciální reklamní formát pro branding a možnost propojení s vaším profilem na Firmy.cz. Každopádně si myslíme, že většina firem by měla mít reklamu jak na Googlu tak na Skliku.
KOLIK STOJÍ REKLAMA V SKLIKU?
Cenu ovlivňuje mnoho proměnných. Od typu produktu či služby, kterou inzerujete, po míru konkurence. Celkový rozpočet ale není omezen žádným minimem nebo maximem. Jde tedy zejména o otázku vašeho rozpočtu. Přesněji vám dokážeme odpovědět až po první nezávazné konzultaci, kde s vámi probereme vaše cíle a navrhneme vhodný rozpočet na PPC reklamu. Konzultace může proběhnout v naší marketingové agentuře, u vás a nebo online.