Vytvoříme pro vás analýzu klíčových slov
Zpracování analýzy klíčových slov
Analýza klíčových slov je soubor výrazů, pomoci kterých by váš web měli najít potenciální klienti. Může sloužit jak pro PPC reklamu, tak jako startovací čára pro SEO aktivity. Nejvhodnější je začít s analýzou klíčových slov ještě před samotným spuštěním nového webu. Díky tomu můžete lépe udělat stromovou mapu webu a názvy podstránek budou obsahovat nejdůležitější klíčové výrazy. Správná analýza by měla obsahovat nižší tisíce slov (pro některé specifické obory) či desítky tisíc výrazů (pro větší eshopy). Ve výjimečných případech obsahuje i stovky tisíc výrazů. Jak by měla vypadat a co vše by měla obsahovat se můžete dočíst v našem článku o analýze klíčových slov.
K čemu vám analýza klíčových slov bude sloužit?
Kromě zmiňovaných PPC kampaní a textace webu může sloužit k upřesnění sezóny některých produktů. Každý klíčový výraz obsahuje měsíční hledanost. Díky tomu si můžete vyfiltrovat vše související s produktem, který prodáváte a zjistit, ve kterém období ho lidé nejvíce hledají. Na základě toho lze plánovat další reklamní kampaně. Využití nalezne „klíčovka“ i v linkbuildingu (budování zpětných odkazů). Pomocí analýzy klíčových slov můžete také sledovat u konkrétních výrazů, jak se na ně váš web zobrazuje v jednotlivých vyhledávačích a díky tomu měnit placené výrazy v Google Ads nebo třeba v Skliku.
Kdy je dobré mít analýzu klíčových slov?
Analýza klíčových slov je využitelná v každé fázi vašeho webu, ale ideální je mít ji zpracovanou dřív, než začnete pracovat na novém webu. Díky analýze uděláte mnohem lépe strukturu webu, pojmenování jednotlivých url a také vám to pomůže v sestavení hlavního menu. Následně díky ní budete mít lepší představu, na čem musíte zapracovat, které výrazy vyhledávají lidé častěji, ale také můžete měřit, jak jste na tom s pozicemi na Googlu vy a vaše konkurence.
Kolik stojí analýza klíčových slov?
Cena analýzy klíčových slov závisí především na rozsahu a cíli. Dá se říct, že průměrná cena je zhruba 40.000 Kč, ale drobné analýzy jsou levnější a rozsáhlé s velkou filtrací dat dražší. U některých oborů narazíme na to, že výrazů jsou pouze nižší tisíce, jinde jich jsou až stovky tisíc. Aby se v datech SEO pracovníci mohli dobře vyznat, je nutné z dat smazat výrazy, které tam nepatří a následně data rozfiltrovat. Přiřazujeme k nim důležitost, kategorii, podkategorii, typ či velikost, hledanost atd. Toto pochopitelně zabere mnoho času a je to hlavní část celkové ceny za analýzu klíčových slov. Výsledkem ale je přehledná analýza, se kterou se bude snadno pracovat a budete mnohem lépe a efektivněji měřit výsledky SEO prací.
Uděláme vám analýzu klíčových slov na míru
Naše reklamní a marketingová agentura má za sebou desítky klientů v SEO a desítky vyhotovených analýz klíčových slov. Jak budeme postupovat? Nejprve si spolu dáme nezávaznou schůzku, na které probereme specifika vašeho oboru, jaká vstupní data již máte (např. analýzu slov pro PPC reklamu, Google Search Consoli, starou analýzu klíčových slov apod.), za jakým účelem se analýza dělá (kompletní textace nového webu, linkbuilding, PPC kampaně) a jakým způsobem se budou klíčová slova měřit. Následně uděláme cenovou nabídku. Pokud budete souhlasit, dáme se do práce. Délka vyhotovení bude součástí cenového návrhu, většinou je analýza hotová do tří týdnů od jejího zadání.
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.